2016/10/12

Makréla & Zeller Dip


Egy jó baráti beszélgetésnél szerintem elengedhetetlen egy jó snack. Sokszor bajban vagyok, hogy mivel kínáljam azon barátaimat, akik csak rövid időre maradnak. Fontos, hogy gyorsan elkészíthető legyen, de mégis valami nem mindennapi. Úgy gondolom erre tökéletes egy makréla & zeller dip teljes kiőrlésű kekszecskéken tálalva. Tetejére kerül egy kis dió, ami nagyon jól kihozza a benne rejlő ízeket. 

A zeller egy nagyon hasznos zöldség, amit szerintem nem használunk eleget. Nyers formában még fontosabb élettani hatásokkal bír, én nagyon szeretem, főzve és nyersen is...

A következő receptben megmutatom hogyan.... :)





Hozzávalók:


200 g makréla (én konzerv makrélát használtam)
200 g nyers zeller
2 evőkanál olívaolaj
egy marék friss koriander
2 evőkanál tejföl
só, bors
kevés  citromlé
1 csomag teljes kiőrlésű keksz


Elkészítés:


A zellert hámozzuk meg, daraboljuk fel, és a többi hozzávalóval aprítógépben daráljuk krémessé. Nem kell, hogy nagyon krémes állagú legyen,, finom, ha a zeller itt ott ropog.
 Kanalazzunk kisebb halmokat a kekszekre, dióval és koriander zölddel kínáljuk.




Mi imádjuk,, kisfiam szereti a kekszeket a krémbe mártogatni







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése