2016/01/17

Gofri, gofri, gofri.....




Hétvégi ráérős reggeli, mert azért kell hozzá egy kis idő... :)

Az utóbbi időben gyakran keverek különféle palacsintatésztát, kísérletezem....leginkább
a fehér lisztet hagyom el, vagy helyettesítem annak gluténmentes társával.
A sütést viszont nem szeretem, állni és várni mire egy tucat kisül. Így ma beizzítottam
a nemrég beszerzett gofri sütőmet, és csak betöltöttem a kikevert tésztát..

Azt hiszem nagyon jól sikerült,, hamarosan új hozzávalókat próbálok ki. 



Hajdina lisztből készült gofrik


Hozzávalók:

140 g hajdinaliszt /gluténmentes/
2 tojás
180 ml mandulatej
csipet só
1/2 teáskanál fahéj
60 g vaj
Az összetevőket kikeverjük és kisütjük. Fele gofri tésztába kék áfonyát kevertem.


Amit ráöntöttem:

egy pohár joghurt
1 teáskanál acai por
méz, cukor vagy annak valamely alternatívája
fagyasztott bogyós gyümölcs
Egy turmix gépbe krémesre turmixoljuk a hozzávalókat.









Jó étvágyat!!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése